سایت همسریابی

همسریابی و روش های درست آن


همان طور که می دانید بحث ازدواج و همسریابی یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی ما بوده و به عنوان والدین باید مراقب فرزندان خود باشیم، تا در این تصمیم گیری مرتکب اشتباهی نشوند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم روش های درست همسریابی را بیان کرده و در رابطه با همسریابی اینترنتی بحث کنیم.

اگر شما هم یکی از هزاران جوانی هستید که تمایل به ازدواج داشته یا فرزند شما در سن ازدواج است، حتما این مقاله را مطالعه کرده و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. با ما همراه باشید.

همسریابی

همسر به عنوان شریک زندگی شما باید از خصوصیات خاصی برخوردار باشد که بتواند در تمام مراحل زندگی کنار شما باشد و تفاهم لازم را داشته باشید. به عبارتی دیگر فردی به عنوان همسر مناسب شما است که اخلاق و رفتار شما را قبول داشته و همچنین شما هم اخلاق و رفتار وی را دوست داشته باشید.

سایت همسریابی

در حالت کلی زن و مرد باید از هر نظری با یک دیگر کنار آمده و با وجود تفاوت ها با هم اختلافی نداشته باشند. به طور مثال هیچ کدام از شما نباید بر دیگری تسلط داشته باشید و سعی کنید رفتار وی را باب میل خود تغییر دهید. به عبارتی دیگر مردی را در نظر بگیرید که دوست ندارد، زنش ادامه تحصیل دهد.

اما همسر وی ادامه تحصیل را دوست داشته و شرایط لازم را هم دارا می باشد؛ در این حالت معمولا شوهر طبق میل خود زن را به عدم تحصیل مجبور ساخته و رابطه ی آن ها با شکافت بزرگی رو به رو خواهد شد. به شما توصیه می کنیم زندگی مشترک را طوری تعبیر نکنید که باید زن یا مرد تماما باب میل شما باشند، صرفا به دلیل این که همسر شما هستند.

هر زن یا مردی قبل از این که ازدواج کند، شخصیت مستقلی داشته و علایق خاص خود را هم دارند؛ به همین دلیل شما نباید به عنوان همسر او سعی کنید وی را از انجام اموری که دوست دارد، باز دارید. به طور مثال اگر همسر شما تمایل به ادامه تحصیل دارد، نباید او را از انجام آن منصرف کنید صرفا به دلیل این که شما با ادامه تحصیل مخالف هستید.

اگر با ادامه تحصیل یا هر کار دیگری مخالف هستید، آن را انجام ندهید ولی نباید مانع انجام آن کار توسط همسر خودتان شوید چرا که همسرتان آن کار را دوست داشته و مانند شما با آن مخالف نیست. در حالت کلی زندگی مشترک به معنی دخالت در امور شخصی نبوده و توصیه می کنیم با انجام این چنین اموری زندگی خود را خراب نکنید.

اگر همسر خود را از کاری باز دارید، در واقع وی را از شخصیت اصلی خود دور کرده و اجازه نمی دهید برای کارهای شخصی خودش تصمیمی بگیرد. احتمال با وجود این توضیحات با خود فکر کنید که شاید بعضی از امور برای همسر شما واقعا مضر بوده و به او لطمه وارد کند. به همین دلیل لازم به ذکر است که اگر همسر شما به هر دلیلی به سمت امور منفی کشیده شد و می دانستید که برای او مضر است، باید به دنبال علت روانی باشید.

در حالت کلی اگر شریک زندگی شما به هر دلیل به سمت اموری رفت که به وی آسیب وارد می شود، مطمئن باشید از موضوعی ناراحت بوده و روح و روان آن اذیت است. به شما توصیه می کنیم از کوچک ترین رفتار بدی با همسر و شریک زندگی خود پرهیز کنید تا به سمت حاشیه نرود.

با توجه به تمامی مطالب بیان شده در سطرهای بالا متوجه شدیم که همسریابی به چه اندازه مهم بوده و باید در انتخاب آن دقت کرد. در ادامه راه کار درست همسریابی را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

سایت همسریابی

همسریابی اینترنتی

این روزها با سایت های همسریابی و صیغه یابی رو به رو شده و تا حدی با آن ها آشنا هستید. سایت های همسریابی به شکلی هستند که شما در ابتدا مراحل ثبت نام اولیه را انجام داده و در هر یک از سایت ها دلخواه خود عضو می شوید. در مراحل بعدی به دنبال افرادی با اخلاقیات و ویژگی های باب میل خود گشته و در صورت یافتن به وی پیشنهاد می دهید.

زمانی که شما مراحل ثبت نام را به طور کامل انجام داده و در سایت عضو شدید، از طرف افراد دیگر پیشنهاد دریافت می کنید. در این موقعیت باید تمامی ویژگی هایی که فرد مورد نظر در پروفایل خود ثبت کرده است را بررسی کرده و اگر ویژگی های وی را دوست داشتید، به پیشنهاد او پاسخ مثبت خواهید داد.

در غیر این صورت پیشنهاد وی را نپذیرفته و به او پاسخ منفی خواهید داد. در مراحل ثبت نام که در سطرهای بالا به آن اشاره کردیم، باید تمامی اخلاق، رفتار، شرایط، ویژگی های شخصی و .... را در رابطه با خود بیان کرده و همچنین اخلاق مورد نظر در رابطه با همسر اینده ی خود را هم شرح دهید. به این ترتیب شما در همان آشنایی اول تمامی اخلاق و رفتار طرف مقابل را دانسته و بدون آگاهی به پیشنهاد ازدواج با آن پاسخ نخواهید داد.

در همسریابی اینترنتی مدتی که لازم است تا به شخصی در ارتباط بوده و وی را بشناسید، تا حد چشم گیری کاهش یافته و عمر شما بیهوده نمی گذرد. البته لازم به ذکر است که بیان هر نوع ویژگی غیر واقعی برای خود پرهیز کرده و با احساسات دیگران بازی نکنید چرا که بلاخره یک روز دروغ شما آشکار خواهد شد.

از این که این مقاله را مطالعه کردید، ممنونم.

همسریابی رایگان قزوین   همسریابی رایگان بندرعباس   همسرگزینی و ازدواج اردبیل   همسریابی رایگان یزد   سایت همسریابی رایگان اراک   همسرگزینی رایگان همدان   ازدواج دایم در رشت   سایت صیغه یابی زاهدان   سایت همسریابی کرمانشاه   ازدواج در قم   همسریابی در ارومیه   همسریابی رایگان اهواز   همسریابی در شیراز   همسریابی در کرج سایت همسریابی تبریز   همسریابی در مشهد    

سایت های همسریابی
در همسریابی اینترنتی مدتی که لازم است تا به شخصی در ارتباط بوده و وی را بشناسید، تا حد چشم گیری کاهش یافته و عمر شما بیهوده نمی گذرد