سایت همسریابی

سایت همسریابی هلو


سایت همسریابی هلو در زمینه ازدواج موقت یا صیغه فعالیت داشته و کسانی شرایط آن را دارند، می توانند با ثبت نام در این سامانه به هدف خود برسند. در دین اسلام هدف از ازدواج موقت این است که کسانی که شرایط تشکیل خانواده را ندارند، یک همدم مناسب برای خود پیدا کنند. علاوه براین، از فساد اخلاقی در جامعه نیز جلوگیری شود. سایت همسریابی هلو نیز می تواند در این حوزه به شما عزیزان کمک کند.

منظور از ازدواج موقت چیست؟

در این نوع پیوند، طرفین برای مدت زمان مشخصی به عقد هم در می آیند که پس از پایان یافتن آن، خطبه ای که بین آن ها جاری شده است باطل شده و به هم نامحرم می شوند. ممکن است برخی افراد از روی شوخی این خطبه را بخوانند که در این صورت صحت نداشته و هیچ محرمیتی رخ نداده است. علاوه براین، زمانی که خطبه بین دو طرف خوانده می شود، باید رضایت کامل داشته باشند، چراکه در غیر این صورت صیغه جاری نخواهد شد. سایت همسریابی هلو شما را با تمامی نکات مربوط به ازدواج موقت آشنا خواهد کرد.

 سایت همسریابی هلو

زمان و مهریه در صیغه

یکی از شروط جاری شدن صیغه این است که مهریه و زمان آن مشخص شده باشد و به محض محرم شدن دو طرف، مرد مکلف است که مهریه را پرداخت کند و نحوه پرداخت آن به این گونه است که در صورت برقرار کردن رابطه زناشویی تمام آن و در صورت عدم برقراری رابطه زناشویی باید نصف آن پرداخت شود. سایت همسریابی هلو به شما عزیزان پیشنهاد می کند که برای ازدواج موقت به یک دفتر معتبر مراجعه کرده و از خواندن خطبه توسط یک شخص غیررسمی جلوگیری نمایید تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، بتوانید محرم بودن خود را اثبات کنید.

 سایت همسریابی هلو همسریابی

منظور از صیغه 99 ساله چیست؟

این ازدواج از نظر برخی از مراجع تقلید حکم عقد دائم را داشته و از نظر برخی دیگر صحت ندارد. در حالت کلی، صیغه 99 ساله همانند عقد دائم است و در صورتی که زن تمایل داشته باشد که جدا شود، باید این کار را با رضایت کامل شوهرش انجام دهد. امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای این ازدواج را کاملا صحیح دانسته اما از نظر آیت الله سیستانی صحت ندارد. علمای دیگری از جمله آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله بهجت نیز صیغه 99 ساله را همانند عقد دائم می دانند.

سایت همسریابی هلو چه امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد؟

اعضای این سایت می توانند علاوه بر یافتن یک فرد مناسب جهت ازدواج موقت، از شرایط کامل صیغه نیز آگاهی یافته و با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه اقدام نمایند. لازم به ذکر است که هم در صیغه و هم در ازدواج دائم هیچ اجباری وجود ندارد و در صورتی که هر یک از طرفین بدون رضایت قلبی تن به ازدواج دهند، خطبه ای که بین آن ها خوانده می شود باطل خواهد شد.

همه مطالب سایت
سایت های همسریابی
هلو ورود به سایت همسریابی هلو سایت همسریابی هلو همسریابی هلو همسریابی رایگان هلو سایت همسریابی رایگان هلو همسرگزینی هلو سایت همسرگزینی هلو همسرگزینی رایگان هلو سایت همسرگزینی رایگان هلو همسرگزینی و ازدواج هلو همسان گزینی هلو ازدواج دایم هلو کانال تلگرام همسریابی هلو ادرس جدید سایت همسریابی هلو ادرس جدید همسریابی هلو ادرس جدید هلو ورود به سایت هلو